Bejelentkezés

Nike

A befogadás, a fenntarthatóság és a fáradhatatlan innováció a márka DNS-ébe beágyazott fogalmak. Természetesen a nagyszerű dizájn mellett. Nike egy globális óriás, amelynek sikerült a teljes sportfelszerelés-piac közel 30%-át magának megszereznie.

Ez az egyik legnagyobb és legstabilabb vállalat, amelyet az egész világ csodál. Nos, legalább 150 millió rajongójuk van az Instagramon. Phil Knight és Bill Bowerman a '60-as években kezdte, akkor még Kék Ribbon Shoes néven, amelyet 1971-ig megtartottak. Nyolc évvel később előálltak az Air technológiával, ami viszont az egyik legfontosabb mérföldkőnek bizonyult. Öt évvel később szerződést kötöttek Michael Jordan -val a legnépszerűbb sziluettek és bizonyos értelemben a viszonteladói piac megalkotására. 2004-ben megvásárolták a Converse márkát. 2015 óta pedig az egész NBA-t ők öltöztetik.

Nike soha nem szűnt meg hinni a sportban és annak erejében, hogy a legjobbat hozza ki mindenkiből. Ezért hoztak létre egy globális Play közösséget, amely helyi sportszervezeteken keresztül segíti a fiatal lányokat abban, hogy megtanulják a mozgás és a csapatsportok erejét. Nagyon is tisztában vannak a divatipar bolygóra gyakorolt hatásával: "A bolygó védelme érdekében nem várunk a megoldásra, hanem megteremtjük azt. A sport jövőjének védelme érdekében a bolygónkkal kapcsolatos munkánk a szén-dioxidra, a hulladékra, a vízre és a kémiára összpontosít."

Csak csináld!

Footshop