altalt

Alapvető információk

React Vision

Nike a react az egyik legjobb technológia, amelyet a Nike a közelmúltban mutatott be. A Nike futók körében végzett felmérése kimutatott néhány speciális igényt és követelményt, amelyek a hivatásos és a hobbifutók esetében azonosak. Először is, mindannyian a puhaságot keresik. Fontos tulajdonság a futócipő kiválasztásakor, mivel a láb állandó rezgésnek van kitéve, amikor a láb a kemény felülethez ér. A második fontos tényező az energia-visszatérítés. Harmadszor, ott van a cipő súlya, amelynek a lehető legalacsonyabbnak kell lennie. És végül természetesen az a követelmény, hogy a cipő sokáig tartson. Sajnos ezek a követelmények a technikai lehetőségek szempontjából kizárhatók. Például a kemény anyagok jól tárolják és visszaadják az energiát, de rosszul csillapítanak. Szerencsére a Nike vegyészek és mérnökök összefogtak, és több mint 400 különböző kémiai és építési eljárás kombinációja után létrehozták a tökéletes habot, amelyet aztán több mint 2000 órán keresztül, 27 300 kilométeren keresztül futtattak. tested. A technológiát eredetileg kosárlabdacipőkhöz fejlesztették ki, de elidegeníthetetlen tulajdonságai miatt a futás világába is bekerült. Csak egy bolond nem használná ezt a technológiát, hogy kielégítse a nagyszerű futásélmény és a teljesítményjavulás iránti futóvágyat.

Nike

Nike, egy globális sportcipő- és ruházati vállalat, gazdag és lenyűgöző történelemmel rendelkezik, amely 1964-ig nyúlik vissza. A céget Bill Bowerman és Phil Knight alapította "Kék Ribbon Sports" néven. Később, 1972-ben hivatalosan a Nike nevet kapta, ahogyan ma is ismerjük. A Carolyn Davidson által tervezett ikonikus Nike Swoosh logót 1971-ben vezették be, és gyorsan a világ egyik legfelismerhetőbb és legmaradandóbb szimbólumává vált. Napjainkban a Nike a sportcipők, ruházati cikkek, felszerelések és kiegészítők globális piacvezetője. A márka számos sportolóval, hírességgel és divattervezővel is együttműködött, tovább erősítve ezzel befolyását a populáris kultúrában. Az olyan sportolókkal, mint Serena Williams, LeBron James és Cristiano Ronaldo, valamint olyan divattervezőkkel, mint Virgil Abloh és Sacai, való együttműködések ikonikus és keresett kollekciókat eredményeztek. A Nike a határok feszegetése, a kreativitás felkarolása és a befogadás elősegítése iránti folyamatos elkötelezettségével továbbra is meghatározó és befolyásos erő a sport- és divatiparban, amely világszerte inspirálja a sportolókat és az egyéneket, hogy "Just Do It". Nem csoda, hogy az olyan ikonikus modellek, mint az Air Force, a Dunk és a Air Max történelmi mérföldkövek a sneakerek világában.

React Vision Worldwide

Nike

React Vision Worldwide

A címről 49 544,00 Ft