Bejelentkezés
57 termékek

Sneakerek és cipők adidas Yeezy Yeezy Boost 350

Görgessen lefelé
Görgessen lefelé

Yeezy Boost 350

Az adidas óriásvállalat és a zseniális vállalkozó, zenész és divattervező Kanye West együttműködése 2013-ban kezdődött. És meglepte a közvéleményt. Különösen azért, mert West úr nemrég még a Nike-val dolgozott együtt az Air YEEZY-n. Ez a változás nagy érdeklődést keltett, felhívta a figyelmet a feltörekvő márkára. 2015 júniusában láttak napvilágot az első YEEZY 350-esek "teknőc galamb" földszínekben. Szövött, Primeknit felsőrészük és innovatív BOOST technológiájuk olyan tornacipőt eredményez, amelyet szívesen viselsz majd az edzőteremben és a randevúkon is. Igen, a tökéletes cipő. Az adidas YEEZY sorozat legsikeresebb modellje. És hihetetlenül kényelmes is. Két hónappal az első megjelenés után egy új, teljesen fekete modell jelent meg "kalózfekete" színben, majd ugyanezen év vége felé még két színkombináció, a "moonrock" és az "oxford tan" jelent meg. Kanye West globális trendteremtő, és az általa megalkotott és gyártott divat mindig a legmagasabb színvonalat képviseli. Ez pedig az adidas-szal való együttműködésében is megmutatkozik. Az új 380 BOOST AKA YEEZY 350 V3 2021-ben jelenik meg, és a sneakerek szerelmesei nem is gondolhatnak másra.

adidas Yeezy

A Yeezy egy népszerű divatmárka és együttműködés az amerikai rapper, producer és divattervező Kanye West és az adidas sportruházati óriáscég között. A 2015-ben alapított Yeezy a divat világának kiemelkedő szereplőjévé vált, különösen a streetwear és a sneaker iparágban. Az adidas x Kanye kollaboráció egyik fő témája az ellentmondás volt. Az amerikai rapper rengeteg drámát okozott már véleményével és kijelentéseivel. Szerencséjére ez nem változtatott azon a tényen, hogy megtervezte azt, amit sneaker-birodalomnak lehet nevezni. Mindketten sikeres lábbeli- és ruházati vonalakat hoztak létre, amelyeket világszerte milliók imádnak. Ye a figyelem mestere. Egyszerűen tudja, hogyan kell megszerezni. Kollekcióit különböző formákban mutatta be, beleértve a kifutó bemutatókat, előadásokat és multimédiás prezentációkat. Ezek az események gyakran jelentős médiafigyelmet és vitát váltanak ki a divatiparban. Néha sikerül, néha nem, azt kell mondanunk. Mindazonáltal a márka tervei hatással voltak a divatirányzatokra, és az olyan elemek, mint a semleges színpaletta, a túlméretezett sziluettek és a vaskos tornacipők népszerűvé váltak az egész iparágban.