Bejelentkezés
70 termékek

Sneakerek és cipők Vans Old Skool

Görgessen lefelé
Görgessen lefelé
Görgessen lefelé
Görgessen lefelé

Old Skool

1977-ben megszületett egy ikonikus cipő, amely némileg meghatározta a Vans jövőbeli megjelenését. Ma láthatunk először olyan jól ismert és jelentős csíkot a tornacipő oldalán, amely a márka védjegyévé vált. A 80-as években egyre népszerűbbé vált a cipők és kiegészítők személyre szabása. Talán egy közönséges filccel. Ez vezette Steve Van Dorent ahhoz az ötlethez, hogy megalkossa a régi iskolák színkombinációjú változatát, sokféle anyaggal és elrendezéssel, amelyek viselőik egyéniségét tükrözik. Vans mindig is a művészek kreativitásából merített, és a Van univerzumán túllépni vágyó művészekből táplálkozott. A '90-es években a Marc Jacobs márkával való együttműködésnek köszönhetően, amely a haute couture szférába tartozik, a Old Skools-nak sikerült engednie a prémium anyagokból, csúcsmintákból és különösen a limitált példányszámú, kis példányszámú kiadványokban. Nem sokkal később hosszú barátság kezdődött a Supreme címmel, amely a mai napig tart. A gördeszkások és graffitiművészek mellett ezek a konkrét Vansky is szerették a punk rock zenekarokat, amelyek hihetetlen láthatóságot hoztak közvetlenül a színpadokról, és az egész USA-ban elterjesztették a róluk szóló ismertséget.

Vans

A Vans-t a kaliforniai Anaheimben alapította Paul Van Doren és társai, Jim Van Doren, Gordy Lee és Serge Delia. A márka kezdetben a Van Doren Rubber Company nevet viselte. Március 16-án nyitotta meg első üzletét a márka, és még aznap 12 vásárló vásárolt cipőt, a ma már "Authentic" néven ismert modellt, amelyet az egyszerű vászondesign és a ragadós gumitalp jellemez. A márka a megnövekedett verseny és a változó fogyasztói preferenciák miatt pénzügyi kihívásokkal is szembesült. Ma az egyik legértékesebb utcai ruházati márka, amely gazdag múlttal rendelkezik, különösen a gördeszkás közösségen belül. A sportághoz való erős kötődése óta a Vans különböző helyszíneken "House of Vans" néven fedett skateparkokat nyitott, amelyek teret biztosítanak a gördeszkásoknak a gyakorlásra és a kulturális eseményekre. Míg a gördeszkázás továbbra is az identitásának középpontjában áll, a Vans kibővítette termékkínálatát különböző shoe styles, apparel, accessories, és együttműködésekkel, amelyek az életstílusok és divatpreferenciák széles skáláját szolgálják ki.