Bejelentkezés
70 termékek

Fehér sneakerek és cipők Reebok Club C

Görgessen lefelé
Görgessen lefelé
Görgessen lefelé

Club C

C mint Champion és Classic. Paul Brown az atyja ezeknek az ikonikus tornacipőknek, amelyeket az 1980-as években adtak ki, főként az Egyesült Királyságban, és a mai napig rokkolnak. Eredetileg csak a teniszpályára szánták, de a tornacipők ma már a vintage sneaker ikonok közé tartoznak, köszönhetően a finom kialakításuknak és a kényelemnek, amit nyújtanak. A Reebok Club Cs minden idők egyik legjobban kinéző vintage sziluettje, és ugyanez vonatkozik a népszerűségre is. A tornacipő az idők során fejlődött, de az újrakiadások és az új színváltozatok mindig megtartották ugyanazt a megjelenést, amelybe az emberek beleszerettek. Ezek a cipők ideális árfekvésűek annak ellenére, hogy tartósak, kényelmesek és stílusosak. A gördeszkásoktól a rapperekig, a Club C-t jóváhagyták és imádják. Nemrégiben a Reebok hozzáadta a Pump technológiájukat, még ha ez egy kicsit elavult is. Ez egy olyan illeszkedést módosító rendszer, amely felfújja a cipőt, hogy még kényelmesebb illeszkedést biztosítson viselőinek. A C-k jelenséggé váltak, és repülnek a polcokról.

Reebok

Reebok 1958-ban alapították Angliában, és neve az afrikaans "rhebok" szóból származik, amely egy antilopfajta. Ez az egyedi név tükrözi a márka sebességre és mozgékonyságra való összpontosítását. Az 1980-as években a Reebok kihasználta a fitneszőrületet, és vezető szerepet vállalt az aerobikcipők terén. A Freestyle modelljük, gyakran élénk színekben, világszerte ikonikussá vált a fitneszórákon. 2005-ben a Reebok -t felvásárolta az adidas csoport, ami lehetővé tette a Reebok számára, hogy az adidas erőforrásaihoz csatlakozzon, miközben megőrizte saját márkaidentitását. De a márka nem mindig volt a fényestest. Néhány évtizeddel a megalapítása után a vállalat pénzügyi nehézségekkel küzdött. Nos, ez nem egy könnyű piac, és olyan márkákkal versenyez, mint a Nike vagy az adidas olyan, mintha egy életen át tartó maratont futnánk. Ha megszámolnánk az összes sportmárkát, amelyek a divat és a sport keveredését lehetővé tették, örökké itt tartanánk. A Reebok az évek során többször is megújította a márkáját, hogy releváns maradjon. Ezek az erőfeszítések a fiatalabb fogyasztókkal való kapcsolatot célozták meg, miközben megőrizték az alapvető identitást.