Bejelentkezés

Sneakerek és cipők adidas Originals Ozweego

Ozweego

Az Ozweego by adidas a divatiparban a "dad shoe" trend újraéledésével vált népszerűvé. Pontosabban a Weegz és a Raf Simons közötti együttműködés tekinthető mérföldkőnek, amely elindította az "apucipőt". Szolidan nagy figyelmet kaptak, és az áruk több száz dollárban mozog. Merész és vaskos, az 1990-es évek sportcipőit idéző dizájnja a sneaker közösség kedvencévé tette. Ez a cipő a retro esztétika és a kortárs dizájnelemek fúziója. Agresszív sneaker-esztétika is van benne, adiPRENE technológiával kombinálva, amely egy sokoldalú futópárt biztosít. A hobbifutóknak és a lelkes maratonistáknak (és az utcai viselet szerelmeseinek is) egyaránt. Továbbá a cipő jellegzetes szemöldökpanel-kialakítással rendelkezik, amely a középtalpig húzódik. Ez a dizájnelem vizuálisan is érdekes, és hozzájárul a cipő egyedi esztétikájához. Ha még nem hallottál róluk, most felfedezheted a különböző színváltozatokat. Hajrá!

adidas Originals

Az adidas története 1920-ig nyúlik vissza, amikor az alapító, Adolf Dassler elkezdett sportcipőket készíteni édesanyja mosókonyhájában, a németországi Herzogenaurachban. A kezdetben "Dassler Brothers Shoe Factory" néven ismert Adolf és testvére, Rudolf együtt dolgoztak azon, hogy innovatív lábbeliket hozzanak létre sportolók számára. Cipőik elismerést szereztek minőségük és teljesítményük miatt, ami az 1936-os olimpiai játékokon vezetett az első nagy áttöréshez, amikor az amerikai sprinter, Jesse Owens négy aranyérmet nyert, miközben a tüskéiket viselte. Az 1970-es évek újabb mérföldkövet jelentett az adidas számára az ikonikus Superstar tornacipő megjelenése, amelyet jellegzetes kagylós orr-rész és bőr felsőrész jellemzett. Az évek során a márka folytatta az innovációt és a sportolókkal, tervezőkkel és hírességekkel való együttműködést. Az utóbbi években az adidas a sportruházaton túlmutatóan is terjeszkedett, és az életmód és a divat területére is belevetette magát. A márka fenntarthatóság iránti elkötelezettsége szintén kiemelt figyelmet kapott, olyan kezdeményezésekkel, mint az "Adidas Better Place Program", amelyek célja a környezeti hatások csökkentése felelős gyártási gyakorlatok és újrahasznosított anyagok révén. Ma az adidas a világ egyik vezető sportruházati márkája, amely innovációjáról, stílusáról és a sportolók teljesítményének támogatása iránti rendíthetetlen elkötelezettségéről ismert.