Bejelentkezés

Ruházat Supreme

A Supreme egyik meghatározó jellemzője a limitált kiadású stratégia. A márka új kollekciókat és együttműködéseket ad ki limitált mennyiségben, ami az exkluzivitás érzetét kelti, és nagy keresletet teremt. Ha valamit nehéz beszerezni, az általában nagyon keresetté válik, még akkor is, ha nem különleges, vagy ha a formatervezés nem jó. De ez általában nem vonatkozik a Supreme kiadványokra, és a termékek viszonteladói árai őrülten magasak, így lehetőségünk nyílik arra, hogy hosszú távú befektetéseket eszközöljünk a divatba. Példáulample a Supreme x Louis Vuitton Denim Parka ára 30 000$ marad. A Supreme és a Nike, Vans, LV vagy a Gucci közötti együttműködés keretében készült termékek iránt nagy a kereslet, de az éves limitált kiadások még mindig "IT"-t jelentenek a Supreme számára. A piros-fehér Supreme dobozlogó azonnal felismerhető, és a márka szimbólumává vált, amely a Supreme kapucnis pulóverektől és a Pólók-tól a sapkákig és kiegészítőkig minden ruhadarabon megjelenik. Supremedivatstílusa a streetwear kultúrában gyökerezik, ötvözve a gördeszkázás, a hip-hop és a városi életstílus elemeit. A márka gyakran tartalmaz merész grafikákat, szlogeneket és utalásokat a popkultúrára. Supreme előállt az ideiglenes pop-up üzletek ötletével, amelyek a világ különböző pontjain lesznek megtalálhatóak. Ezek a pop-upok izgalmat és hosszú sorokat generálnak a lelkes vásárlókból, hozzájárulva a márka népszerűségéhez.

Görgessen lefelé
Görgessen lefelé
Görgessen lefelé
Görgessen lefelé