Bejelentkezés

Ruházat Pleasures

A Pleasures 2015-ben indította el saját férfi ruhakollekcióját egy pop-up üzletben Los Angelesben, amelyet Edison Chen kurátorként vezetett. 2016-ban a cég kiadta a "Version 4.0" kollekcióját, amelyet egy bizonyos 1994-1998 közötti időszak ihletett. A grunge, a metál és a punk zene elemeiből inspirálódva a Los Angeles-i székhelyű Pleasures streetwear márka nagy feltűnést keltett, amikor Kurt Cobain búcsúlevelét ábrázolta egy pólóján. Bár a szkeptikusok és a grunge rajongói keményen elítélték a fiatal márka érzéketlenségét, a merész döntés soha nem látott hírnévre katapultálta a PLEASURES-t, és felkerülhetett a térképre - valamint számos divatáldozat hátára. A Pleasures által készített ruhadarabok általánosságban provokálják a társadalmat. Bármennyire is ellentmondásos ruházati cikkek csak múló őrületnek számítanak, a Pleasures megmutatta, hogy még mindig aktuális. ruháik a monoton pólóktól, kapucnis pulóverektől és melegítőnadrágoktól kezdve a vidámabb, szezonálisabb hangulatú darabokig terjednek. Az ő felfogásuk a high-fashion utcai ruházatról friss. Egy pillantás az oldalukra, és meglátod, mire gondolunk. A streetwear kultúrára gyakorolt hatását nemcsak a divathoz való sajátos és egyedi hozzáállásuk, hanem az olyan márkákkal való különböző együttműködések is fémjelzik, mint a Dr. Martens, a Puma, a Converse vagy a HUF.

Görgessen lefelé
Görgessen lefelé
Görgessen lefelé