Bejelentkezés
17 termékek

Férfi sneakerek és cipők adidas Yeezy Foam Runner

Görgessen lefelé
Görgessen lefelé

Foam Runner

Kényelmes és praktikus "tornacipő", amely teljesen új, futurisztikus dizájnnal rendelkezik. Természetesen fenntartható anyagokból készülnek. Az olyan hatalmas cégeknek, mint az adidas, példát kellene mutatniuk a vásárlóiknak, és a többi márkának és tervezőnek. Az Adidas Foam Runner jó lépés volt a fenntarthatóság felé. A hivatalos kiadás a megjelenés után azonnal elfogyott, de majd meglátjuk, hogy a többiek mit csinálnak. A Yeezy divízióban szerepel, amelyet Kanye West, egy ellentmondásos, mégis csodált amerikai rapper készített. Ő a futurisztikus megközelítéséről ismert, akár a Foam Runners, akár az ikonikus Yeezy tornacipőkkel. Még akkor is megvásárolnák az emberek, ha a munkái inkább mellé-, mint melléfognának. Az adidas Yeezy Foam Runner egy slip-on stílusú cipő, amely lehetővé teszi a könnyű fel- és levételt. A fűző vagy záróelemek hiánya hozzájárul a minimalista és futurisztikus esztétikához, miközben kényelmet biztosít a mindennapi viselethez. Ha megrendeled, fenntartható csomagolásban érkezik, mivel a cipősdoboz újrahasznosított papírból készült, és minimális márkajelzéssel rendelkezik, tovább csökkentve a hulladékot és a környezeti hatást.

adidas Yeezy

A Yeezy egy népszerű divatmárka és együttműködés az amerikai rapper, producer és divattervező Kanye West és az adidas sportruházati óriáscég között. A 2015-ben alapított Yeezy a divat világának kiemelkedő szereplőjévé vált, különösen a streetwear és a sneaker iparágban. Az adidas x Kanye kollaboráció egyik fő témája az ellentmondás volt. Az amerikai rapper rengeteg drámát okozott már véleményével és kijelentéseivel. Szerencséjére ez nem változtatott azon a tényen, hogy megtervezte azt, amit sneaker-birodalomnak lehet nevezni. Mindketten sikeres lábbeli- és ruházati vonalakat hoztak létre, amelyeket világszerte milliók imádnak. Ye a figyelem mestere. Egyszerűen tudja, hogyan kell megszerezni. Kollekcióit különböző formákban mutatta be, beleértve a kifutó bemutatókat, előadásokat és multimédiás prezentációkat. Ezek az események gyakran jelentős médiafigyelmet és vitát váltanak ki a divatiparban. Néha sikerül, néha nem, azt kell mondanunk. Mindazonáltal a márka tervei hatással voltak a divatirányzatokra, és az olyan elemek, mint a semleges színpaletta, a túlméretezett sziluettek és a vaskos tornacipők népszerűvé váltak az egész iparágban.